
WAPRO MAG PRESTIŻ PLUS w chmurze – WAPRO ONLINE
Opłata za miesiąc użytkowania programu.
Dostęp on-line do aplikacji WAPRO MAG w chmurze – wersja PRESTIŻ PLUS
- Tylko online
Program WAPRO MAG START ANYWHERE to program magazynowo-sprzedażowy przeznaczony dla małych firm handlowych lub usługowych z maksymalnie dwoma użytkownikami wystawiających dokumenty w tylko obrocie krajowym, prowadzących tylko jeden magazyn. Program wspiera obsługę różnego rodzaju dokumentów handlowych, np. faktur, paragonów, rachunków czy faktur uproszczonych. Program obsługuje faktury zaliczkowe oraz pozwala ewidencjonować dokumenty Netto/Brutto. Obsługuje faktury VAT-marża, nieobrotowe, faktury PRO FORMA oraz faktury MP (metoda kasowa).
System magazynowy w chmurze wspiera definiowanie własnych typów dokumentów magazynowych, obsługuje wiele typów dokumentów w tym PZ i WZ. Oferuje konfigurację numeracji dokumentów z opcją zmiany automatycznej lub ręcznej oraz możliwość klasyfikacji dokumentów za pomocą kolorowych etykiet. Dodatkowo umożliwia tworzenie remanentu i bilansu otwarcia, w tym remanentu cząstkowego, co pozwala na sprzedaż towarów spoza remanentu podczas jego trwania.
Moduł integracji zapewnia szerokie możliwości współpracy z różnymi systemami, wspierając efektywność procesów w firmie. Obsługuje WAPRO Businesslink, umożliwiając wygodną wymianę danych, a także integrację z płatnościami online Przelewy24, co ułatwia szybkie i bezpieczne rozliczenia. Specjalny tryb kontrahenta Operator płatności pozwala na łatwiejsze rozliczenia z operatorami takimi jak Poczta Polska czy platformy płatności elektronicznych. Moduł współpracuje również z programami księgowymi Asseco WAPRO - WAPRO FAKIR oraz WAPRO KAPER, co usprawnia przepływ danych pomiędzy działami firmy. Integracja z platformami e-commerce pozwala na automatyczne przesyłanie zamówień i synchronizację danych z systemami: WAPRO B2C, WAPRO B2B oraz WAPRO HYBRID.
System sprzedażowo-magazynowy WAPRO ANYWHERE zapewnia zaawansowane funkcje zarządzania asortymentem, w tym tworzenie kartotek artykułów z wykorzystaniem kategorii wielopoziomowych oraz obsługę numerów serii i dat ważności. Program wspiera różne metody rozchodu takiej jak FIFO i LIFO co pozwala na precyzyjne zarządzanie stanami magazynowymi. System magazynowy online oferuje mechanizmy importu i eksportu kartotek asortymentowych w formatach CSV, a także zaawansowane opcje grupowe jak grupowa zmiana cen czy definiowanie cen promocyjnych. Możliwość podpinania zdjęć do artykułów oraz konfiguracja kolumn w kartotekach pozwala na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb firmy. Program do zarządzania sprzedażą i magazynem w chmurze wspiera proces analizy historii przychodów i rozchodów, definiowanie zamienników oraz sprzedaży wiązanej. Takie funkcje jak personalizacja kolorów na liście artykułów oraz ostrzeżenia o krótkim terminie ważności dodatkowo ułatwiają zarządzanie towarami.
System sprzedażowo-magazynowy WAPRO ANYWHERE oferuje rozbudowane narzędzia do zarządzania kontrahentami. Umożliwia automatyczne sprawdzanie statusu czynnego podatnika VAT oraz weryfikację poprawności NIP-u w systemie EU VIES. Program magazynowo-sprzedażowy online pozwala na szybkie pobranie danych kontrahenta z GUS i tworzenie kartotek z podziałem na klasyfikacje. Program wspiera indywidualne cenniki dla kontrahentów, jak i dla wybranych grup kontrahentów. Dodatkowo możliwość blokowania sprzedaży na podstawie kryteriów, takich jak przeterminowane rozrachunki lub przekroczone limity kupieckie, podnosi bezpieczeństwo finansowe firmy. Program oferuje funkcje wbudowanych operacji grupowych oraz personalizacji kolumn w kartotekach. Opcje takie jak definiowanie ostrzeżeń o specjalnych warunkach sprzedaży czy programy lojalnościowe wspierają budowanie długotrwałych relacji z Klientami.
Moduł raportów w programie umożliwia wygenerowanie raportów: Historia przychodów towarów, Historia rozchodów towarów, Rejestr VAT zakupu, Rejestr VAT sprzedaży, Magazyn - stan magazyny, Finanse - bilans rozrachunków.
Moduł paczek kurierskich w systemie WAPRO MAG ANYWHERE umożliwia kompleksową obsługę przesyłek kurierskich dostępną w chmurze. Program zapewnia integrację z popularnymi firmami kurierskimi, takimi jak DHL, Poczta Polska, Paczkomaty Inpost, DPD, UPS, Fedex, GLS, Orlen Paczka oraz aPaczka.pl. Funkcje modułu obejmują nadawanie paczek, pobieranie etykiet (zarówno pojedynczo jak i grupowo), anulowanie przesyłek, śledzenie statusu paczek oraz zamawianie kuriera. Wszystkie procesy są zautomatyzowane i intuicyjne, co pozwala na oszczędność czasu i usprawnienie codziennych operacji logistycznych. Dzięki prostym mechanizmom w systemie magazynowym w chmurze, firmy mogą efektywnie zarządzać wysyłkami, minimalizując ryzyko błędów i zapewniając wyższy poziom obsługi klienta.
Moduł zamówień w programie magazynowo-sprzedażowym WAPRO ANYWHERE pozwala na kompleksowe zarządzanie zamówieniami i rezerwacjami w chmurze. Można definiować własne statusy zamówień, zmieniać je, a także analizować historię tych zmian. Klasyfikacja dokumentów za pomocą kolorowych etykiet z funkcją filtrowania ułatwia organizację pracy. Funkcje modułu obejmują zaawansowaną analizę zamówień, automatyczne generowanie zamówień do dostawców, realizację zamówień na dokument handlowy lub magazynowy.
Moduł CRM to narzędzie do zarządzania zadaniami i kontaktami z Klientami, dostępne w chmurze. Wbudowany program pocztowy e-Poczta umożliwia szybkie wysyłanie wiadomości e-mail do kontaktów przypisanych do zadań. Funkcja kalendarza przypominająca rozwiązanie z MS Outlook Office, zapewnia przejrzystą prezentację wszystkich zadań w jednym miejscu. Można powielać zadania, a także dostosowywać je dzięki dodatkowym tabelom i polom do zadań CRM. Dzięki modułowi CRM w chmurze firmy mogą lepiej organizować pracę zespołów, efektywnie zarządzać relacjami z Klientami oraz kontrolować bieżące zadania w trybie online.
Moduł rozrachunków w systemie magazynowym w chmurze umożliwia łatwe śledzenie należności i zobowiązań firmy. Rozrachunki mogą być generowane automatycznie na podstawie operacji handlowych takich jak zakupy i sprzedaże, lub dokumentów finansowych, np. kwitów kasowych lub przelewów bankowych. Program pozwala również na ręczne dodawanie pozycji niezwiązanych z dokumentami np. rozliczeń z urzędami lub pracownikami. Możliwe jest rozliczanie zobowiązań całkowicie, częściowo lub poprzez kompensatę, co pozwala na skojarzenie faktur i zaliczek. Dodatkowo system obsługuje grupowe rozliczanie oraz anulowanie rozrachunków poprzez modyfikację dokumentów finansowych. Mamy dostęp do historii płatności, salda oraz szczegółowych raportów o bieżących rozrachunkach. Dzięki funkcji rozrachunków procesy rozliczeniowe są szybkie i intuicyjne, co znacznie usprawnia zarządzanie finansami firmy.
Moduł dokumentów finansowych w systemie magazynowym WAPRO ANYWHERE umożliwi rejestrację wpływów i wypływów środków pieniężnych firmy. Funkcjonalności obejmują zarządzanie operacjami kasowymi, bankowymi, kompensatami oraz innymi typami transakcji. Można automatycznie generować dokumenty finansowe podczas rozliczeń lub rejestrować je ręcznie. Każdy dokument może rozliczać istniejące rozrachunki, generować nowe zapisy (zaliczki) lub pozostawać niezależny od rejestru rozrachunków. Wprowadzanie i przegląd dokumentów odbywa się w prosty, intuicyjny sposób, analogicznie do obsługi dokumentów magazynowych, czy handlowych. Moduł umożliwia eksport danych do Excela, drukowanie raportów kasowych i bankowych oraz sprawdzanie bieżącego stanu kasy. Dzięki pracy z systemem sprzedażowo-magazynowym online firmy mogą skutecznie zarządzać finansami, minimalizując ryzyko błędów i oszczędzając czas.
Opłata za miesiąc użytkowania programu.
Cena za miesiąc użytkowania programu.