- Tylko online
WAPRO HYBRID 30 dni - Platforma sprzedażowa B2M
WAPRO HYBRID to nowoczesna platforma współpracy klasy B2M, umożliwiająca szybkie uruchomienie i łatwe prowadzenie zarówno handlu hurtowego, jak i detalicznego. WAPRO HYBRID jest utrzymywana w infrastrukturze własnej (Data Center) Asseco Business Solutions i rozliczana w modelu abonamentowym. Dwukierunkowa wymiana danych z programem WAPRO MAG pozwala na zarządzanie sklepem w całości z poziomu tego programu - zamówienia rejestrowane na platformie WAPRO HYBRID pojawiają się jako zamówienia w WAPRO MAG. WAPRO HYBRID oferuje integrację z wieloma systemami płatności i przewoźnikami.
Instalacja: jednostanowiskowa
- Instalacja
- jednostanowiskowa
WAPRO HYBRID jest nowoczesną platformą sprzedaży internetowej która łączy funkcje i możliwości programów WAPRO B2B oraz WAPRO B2C. Pozwala szybko i sprawnie uruchomić sprzedaż produktów dla Twoich partnerów biznesowych, jak i dla klientów indywidualnych. Łatwiej dotrzesz i pozyskasz klientów hurtowych i detalicznych kierując ich do jednego miejsca w którym przedstawisz ofertę i możliwości współpracy. Jeden panel administracyjny, umożliwiający proste, jednorazowe definiowanie oferty, a le w zakresie odpowiednim dla każdej grupy odbiorców pozwala oszczędzić czas i lepiej zareklamować dostępny w sprzedaż asortyment. Dla każdej grupy docelowej można zdefiniować odpowiednie cenniki, tabele rabatowe i dostępne promocje. A dla poszczególnych klientów lub grup B2B możemy oprócz indywidualnych cenników ustalić i zdefiniować również inne warunki realizacji transakcji, zgodnie z podpisanymi umowami. Realizacja wysyłki zamówień własnym transportem może być prosta i efektywna. Z WAPRO HYBRID możemy stworzyć kalendarze dostaw dla wybranych, zaplanowanych tras. Optymalizacja logistyki to duże oszczędności. Jasne zasady dostępności terminów dostawy dla partnerów biznesowych pozwalają im planować czas złożenia zamówienia, aby otrzymać produkty w oczekiwanym terminie. Moduł handlowca pozwala na szerokie działania w ramach obsługi kontrahentów, w ich imieniu - jak dosprzedaż produktów z ofert specjalnych niedostępnych w sklepie, czy przydzieleniu opiekuna handlowego. WAPRO HYBRID daje możliwość grupowania kontrahentów, aby sprawnie zarządzać polityką cenową sklepu - przydzielać rabaty, oferty promocyjne, cenniki. Selekcję klientów można również wykorzystać do komunikacji treści z wykorzystaniem wielu funkcjonalności programu (m.in. strony, wstawki, pop-up'y).
Płatne usługi dodatkowe
Do produktu WAPRO B2B możemy dokupić dodatkowe płatne usługi:
- program lojalnościowy - koszt: 99,00 złotych netto plus VAT - abonament za okres 30 dni;
- white labelling - koszt: 49,00 złotych netto plus VAT - abonament za okres 30 dni;
- logowanie zmian dokonanych w danych sklepu - koszt: 109,00 złotych netto plus VAT - abonament za okres 30 dni;
- gazetka interaktywna - koszt: 45,00 złotych netto plus VAT - abonament za okres 30 dni.
Współpraca z innymi programami
Platforma WAPRO HYBRID współpracuje z programem WAPRO MAG, ale wyłącznie z aktualną, płatną wersją tego programu. Współpraca ta możliwa jest od wariantu START, jednak w tym wariancie mamy możliwość utworzenia tylko jednego sklepu internetowego na platformie.
Funkcjonalności programu WAPRO HYBRID
Sprzedaż
- Baza towarów / SKU - 200000.
- Warianty produktów.
- Atrybuty.
- Cenniki indywidualne i grupowe umożliwiają proste i skuteczne zarządzanie cenami i polityką cenową. Dzięki cennikom odzwierciedlającym warunki handlowe dla partnerów biznesowych, możemy tworzyć oferty cenowe dla pojedynczych klientów oraz grupować klientów pod względem przydzielonych upustów cenowych.
- Aktualizacja stanów magazynowych w czasie rzeczywistym.
- Zarządzanie użytkownikami (klienci i kontrahenci). Niezalogowanym użytkownikom, którzy dokonują zakupów w sklepach hybrydowych (WAPRO HYBRID), przypisywane są automatycznie domyślne role. Dzięki temu można kontrolować zakres, w jakim niezalogowany użytkownik będzie widział asortyment sklepu i mógł korzystać z jego funkcjonalności. Niezalogowanym użytkownikom będą przypisywane role według wartości wprowadzonej w polu Domyślne role dla nowych użytkowników (Administracja → Konfiguracja → Ustawienia sklepu → Dostęp → Uprawnienia i dostęp).
- Limit kupiecki - dzięki niemu pozwalamy naszym klientom na odroczony termin płatności, ale kontrolujemy te limity i mamy możliwość blokowania partnerów biznesowych. W sklepie klient ma aktualizowaną informację o dostępnej kwocie limitu, przeterminowanych fakturach, a w razie przekroczenia limitu w zamówieniu zostania zablokowana możliwość zakupów z odroczoną płatnością.
- W WAPRO HYBRID otrzymujemy narzędzie, które umożliwi stworzenie programu lojalnościowego lub partnerskiego. Zbuduj program dopasowany do swojej branży i nagradzaj swoich lojalnych klientów. Za pomocą naszego narzędzia stworzysz zaawansowane reguły nagradzania, wygenerujesz kody z doładowaniem punktów (na zachętę do udziału w programie), wykluczysz z programu produkty dla klientów, stworzysz specjalną oferte nagród do wymiany za punkty i wiele więcej.
- Umożliwienie klientom podającym swój adres e-mail zapisywanie się na powiadomienie o dostępności towaru. W momencie, gdy dany towar znów pojawi się w sklepie, zostają o tym powiadomieni.My natomiast możemy pobrać raport subskrypcji powiadomień o dostępności towaru, aby zobaczyć na które artykuły nasi klienci najbardziej czekają.
- Targety.
- Wielomagazynowość - dzięki niej zarządzanie ofertą z wielu magazynów staje się proste. Automatyczna wymiana danych z programem WAPRO MAG gwarantuje kontrolę stanów magazynowych i rezerwacji towarów. Prezentacja dostępności produktów w konkretnych lokalizacjach pozwala klientom dokonywać świadomych zakupów oraz wybrać dogodny magazyn do odbioru zamówienia.
- Kalendarz realizacji zamówień.
- Możliwość tworzenia wielu koszyków.
- Synchronizacja rozliczeń.
- Moduł handlowca.
- Miękka windykacja.
- Punkty dystrybucji.
- Segmentacja klientów.
- Procesy zakupowe.
- Zapytania ofertowe.
- Atrybuty zamówienia.
- SMS API.
Sprzedaż zagraniczna
- Platforma WAPRO HYBRID może obsługiwać dowolną ilość walut, dzięki czemu Państwa klienci będą mogli dokonywać zakupów w lokalnej walucie. Ceny będą przeliczane na podstawie kursu wymiany walut NBP lub na podstawie zdefiniowanego przez Państwa kursu. System daje również możliwość zapisania "na sztywno" ceny produktu w innej walucie.
- Wielojęzyczność pozwala na prezentację Państwa oferty dla klientów w innych krajach. Od razu można otworzyć się na rynki zagraniczne i docierać ze swoją ofertą do każdego kraju na świecie.
- Aktualizacja kursu walut z NBP.
Integracja z programem WAPRO MAG
- Pełna integracja platformy WAPRO HYBRID z programem sprzedażowo - magazynowym WAPRO MAG daje gwarancję zgodności obu systemów. Korzystając z tego rozwiązania możemy w pełni cieszyć się sprawnym i efektywnym zarządzaniem swoim sklepem.
- Dwukierunkowa integracja w zakresie asortymentu, klientów i zamówień.
- Zarządzanie sklepem z poziomu WAPRO MAG.
- Dzięki integracji WAPRO HYBRID z systemem magazynowym WAPRO MAG klient ma stały dostęp do dokumentów sprzedażowych, takich jak: faktury, zamówienia, rozrachunki. Możliwość przeglądania historii zakupów, pobierania faktur oraz prezentacja informacji o rozrachunkach i limitach kupieckich zapewnia lepszą współpracę z partnerami biznesowymi.
Ułatwienia dla klientów
- Szybki koszyk.
- Import zamówień z plików.
- Szablony zamówień.
- Raporty sprzedażowe, finansowe i inne.
- Korzystając ze specjalnej aplikacji Facebook i Google, Państwa klienci uzyskają możliwość utworzenia konta sklepu i logowania się do niego przez Facebook lub Google - używając do tego tych samych danych logowania. W ten sposób zapewniasz swoim klientom wygodę oraz oszczędzasz ich czas.
- Zarządzanie tłumaczeniami interfejsu pozwala na zmianę nazw w Państwa sklepie i zarządzanie tłumaczeniami statusów. Dzięki przyjaznemu modułowi w prosty sposób dostosujemy treści w swoim sklepie w języku podstawowym, jak i w pozostałych językach. Ten prosty zabieg sprawi, że Państwa sklep nie będzie wyglądał jak setki innych. Pozwoli to nam odróżnić się od konkurencji i zdobyć nowych klientów.
- Szybkie i precyzyjne wyszukiwanie produktów dzięki zaawansowanej technologicznie wyszukiwarce testowej opartej o Elasticsearch. Rozwiązanie to pozwala na przeszukiwanie, grupowanie oraz filtrowanie ogromnych zbiorów danych.
- Obsługa fraz alternatywnych, literówek w wyszukiwarce, podświetlenie wyszukiwanego słowa.
Marketing
- Moduł rabatów i kodów rabatowych, pozwala na bardzo elastyczne zarządzanie rabatami w sklepie, automatyczne nagradzanie i motywowanie klientów.
- Rabaty indywidualne i grupowe.
- Moduł ofert promocyjnych to kompleksowe narzędzie do tworzenia i zarządzania akcjami promocyjnymi. W WAPRO HYBRID stworzysz proste rabaty produktowe oraz zamówieniowe, wygenerujesz kody promocyjne, ustalisz upusty procentowe lub kwotowe, zdefiniujesz progi rabatowe dla zamówień, stworzysz specjalne oferty promocyjne typu zestaw lub oferty warunkowe, limitowane i wiele więcej.
- Dzięki gazetce interaktywnej klienci mogą dodawać produkty do koszyka bez opuszczania oferty interaktywnej.Skorzystaj z tej najpopularniejszej formy promocji produktów - wyeksponuj ofertę promocyjną, używając łatwiejszej i bardziej atrakcyjnej ścieżki w customer journey. Skróć drogę zamówienia i pomóż sfinalizować zakup swoim klientom.
- Limitowane oferty dedykowane.
- Zwiększ wartość koszyka zakupowego w swoim sklepie dzięki zastosowaniu metod Cross-Selling i Up-Selling. Polecaj klientom produkty podobne i uzupełniające (np. akcesoria), które w dowolny sposób połączysz ze sobą. To Państwo decydują które produkty będą promować. Można też skorzystać z mechanizmu podpowiadającego produkty kupowane łącznie przez klientów sklepu.
- Newsletter.
- Aktualności.
- Optymalizacja pod kątem SEO.
Integracje
- Korzystaj z gotowych integracji z najważniejszymi narzędziami Google. Dzięki przygotowanym integracjom możesz w prosty sposób połączyć się z Google Analitycs, Google Maps, Google Shopping czy też Google reCAPTCH.
- System WAPRO pozwala na skorzystanie z gotowych integracji, w ofercie znajdziesz czołowych dostawców systemów płatności oraz bezproblemowo dodasz w systemie wybranego kuriera.
- Prezentuj swoje produkty w najpopularniejszych porównywarkach cen. Dzięki przygotowanym integracjom zwiększaj szanse na większą sprzedaż i docieraj do nowych odbiorców.
Grafika
- Darmowe szablony wyglądu sklepu.
- Samodzielna edycja szablonu sklepu.
- Własny szablon sklepu.
- Sklep w wersji mobilnej.
- Gotowe szablony wiadomości e-mail.
Hosting
- Transfer danych.
- Serwer internetowy.
- Backup danych.
- Subdomena w domenie abstore.pl.
- Fast Loading - szybkie działanie sklepu.
Help Desk
- Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne.