• Tylko online
Pudełko dla programu WAPRO B2B
search
  • Pudełko dla programu WAPRO B2B

WAPRO B2B 30 dni - Platforma biznesowa

1 474,77 zł
Brutto

Logo programu WAPRO abStore B22

Instalacja: jednostanowiskowa

Instalacja
jednostanowiskowa

WAPRO B2B jest nowoczesną platformą usługową przeznaczoną dla handlu internetowego między firmami (business to business). Dzięki niej uruchomienie sklepu internetowego umożliwiającego sprzedaż towarów partnerom biznesowym przebiega szybko, sprawnie i bezproblemowo. Jest to rozwiązanie szczególnie polecane dla użytkowników programu WAPRO MAG, którzy chcą rozszerzyć swoją dotychczasową działalność o prowadzenie platformy umożliwiającej internetową sprzedaż towarów kooperantom i innym przedsiębiorstwom. Użytkownik samodzielnie, może uruchomić i skonfigurować internetową platformę współpracy z partnerami biznesowymi. Dzięki temu że zarówno platforma, jak i program magazynowo-sprzedażowy pochodzą od jednego producenta bez problemów obsłuży działalność internetową i dodatkowo obniży koszty eksploatacji. Każda platforma uruchomiona na platformie jest utrzymywana w infrastrukturze Asseco (DataCenter) dzięki czemu użytkownik nie musi martwić się o hosting, kopie bezpieczeństwa czy bezawaryjność. Platforma WAPRO B2B jest dostosowana do współpracy z usługą Google Analytics, a także jest zintegrowana z paczkomatami InPost. WAPRO dostępny jest jako usługa rozliczana w modelu abonamentowym.

Płatne usługi dodatkowe

Do produktu WAPRO B2B możemy dokupić dodatkowe płatne usługi:

  • program lojalnościowy - koszt: 99,00 złotych netto plus VAT - abonament za okres 30 dni;
  • white labelling - koszt: 49,00 złotych netto plus VAT - abonament za okres 30 dni;
  • logowanie zmian dokonanych w danych sklepu - koszt: 109,00 złotych netto plus VAT - abonament za okres 30 dni;
  • gazetka interaktywna - koszt: 45,00 złotych netto plus VAT - abonament za okres 30 dni.

Współpraca z innymi programami

Platforma WAPRO B2B współpracuje z programem WAPRO MAG, ale wyłącznie z aktualną, płatną wersją tego programu. Współpraca ta możliwa jest od wariantu START, jednak w tym wariancie mamy możliwość utworzenia tylko jednego sklepu internetowego na platformie. 

Funkcjonalności programu WAPRO B2B

Ogólne

  • Możliwość uruchamiania wielu sklepów na jednej bazie danych (każdy sklep internetowy to jeden magazyn).
  • Program WAPRO B2B w odróżnieniu od programu B2C obsługuje wiele magazynów w jednym sklepie, dzięki czemu możemy publikować ofertę kontrahentom ze wszystkich lub tylko wybranych oddziałów, filii firmy. Przez to kooperanci sami mogą wybrać lokalizację odbioru towaru kierując się jego dostępnością lub tym skąd łatwiej i taniej jest im odebrać.
  • W ramach platformy otrzymujemy transfer danych bez limitu, domenę w abstore.pl, skrzynkę pocztową w domenie abstore.pl, certyfikat bezpieczeństwa SSL w domenie abstore.pl, sklep we własnej domenie, dedykowaną konsolę administracyjną oraz bezpłatną pomoc techniczną ze strony infolinii firmy Asseco.
  • System nie ogranicza się wyłącznie tylko do jednego języka, ale umożliwia wielojęzyczną obsługę platformy, zarówno w obszarze interfejsu użytkownika, jak i na płaszczyźnie samych danych. Może obsługiwać dowolną ilość walut obcych z ręcznym lub automatycznym zarządzaniem kursami. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik łatwo może prowadzić sprzedaż zagranicą, rozliczać w obcych walutach i umożliwiać klientom wyszukiwanie produktów w różnych językach.
  • Możliwość wyboru jakie artykuły mają być widoczne w sklepie internetowym.
  • Moduł Statystyki Zamówień w którym można skonfigurować ilość produktów wyświetlanych w sklepie w sekcji Najczęściej zamawiane produkty oraz zakres czasowy, z jakiego będą pobierane dane do tej sekcji.
  • Synchronizacja danych kontrahentów, zamówień oraz zdjęć między sklepem internetowym a programem WAPRO MAG.
  • Możliwość kopiowania pozycji między zamówieniami. Możliwość włączenia pola, w którym klienci mogą podawać własne numery zamówień, dzięki czemu łatwiej mogą je identyfikować w późniejszej pracy.
  • Możliwość definiowania domyślnej metody dostawy.
  • Możliwość ograniczenia zakresu wyboru daty dostawy w dniach.
  • Możliwość skonfigurowania zależności darmowej dostawy od kwoty zamówienia uzależnionej od rabatów. Dostępne są trzy opcje: 1) Po wszystkich rabatach; 2) Przed rabatami na zamówienie; 3) Przed wszystkimi rabatami. Mechanizm sprawdza wartość zamówienia zgodnie z konfiguracją i w sekcji podpowiedzi darmowej dostawy w koszyku na stronie sklepu prezentuje brakującą kwotę zamówienia do skorzystania z darmowej dostawy. W przypadku drugiej i trzeciej opcji dodatkowo prezentowana jest informacja dotycząca konfiguracji.
  • Obsługa wielu jednostek miar w procesie zakupowym.
  • Historia obsługi zamówień zarówno w sklepie internetowym, jak i programie magazynowo-sprzedażowym.
  • Możliwość wysyłania SMS-ów automatycznie po odebraniu zamówienia z programu WAPRO MAG.
  • Możliwość łatwego tworzenia wyskakujących okienek tzw. popupów, które mogą być pokazywane klientom, aby zakomunikować im ważne informacje, zachęcić do udziału promocji lub zapisu na newsletter itp.. Treści popupów są tworzone na podstawie wstawek własnych, a konfiguracja pozwala określić na jakich stronach są wyświetlane, ile razy dla danego użytkownika, w jakim zakresie czasowym i dla jakich grup klientów. Wyskakujące okienka można tworzyć w module CMS.
  • Moduł akcji promocyjnych pozwala nam tworzyć promocje na wybrane produkty i ustalać formę takiej promocji – upust kwotowy, procentowy lub stała cena. Akcje promocyjne można również uzależnić od wartości cenowej zamówienia, ograniczyć zasięg promocji do wybranej grupy klientów, wybranej formy płatności lub dostawy, do produktów tylko z wybranej kategorii albo z konkretnymi etykietami. Istnieje też możliwość ustalenia ram czasowych promocji, automatycznej prezentacji jeszcze  brakującej kwoty do uzyskania rabatu. Z pomocą tego modułu możemy zarządzać programem lojalnościowym lub z jego pomocą wysyłać newsletter.
  • Możliwość definiowania kwotowych targetów okresowych (roczne / kwartalne / miesięczne) dla Państwa kontrahentów (na poziomie firm lub oddziałów). Targety mogą być weryfikowane na podstawie zamówień lub faktur. Określone targety mogą być przypisywane do poszczególnych grup kontrahentów. Klienci mogą weryfikować poziom realizacji swoich targetów.
  • Możliwość sterowania naliczaniem rabatów wewnętrznych w kontekście ofert, aby uniknąć sytuacji niezamierzonego sumowania wszystkich aktywnych upustów cenowych.
  • Funkcjonalność powiadomienia mailowego klienta o dostępności produktu. Użytkownicy sklepu mają możliwość zapisania się na powiadomienie mailowe o dostępności produktu.
  • Funkcjonalność wprowadzenia adresu do faktury podczas rejestracji użytkownika.Aktywowanie funkcjonalności skutkuje pojawieniem się w formularzu rejestracji checkboxu "Chcę podać dane do faktury", po zaznaczeniu którego pokażą się dodatkowe pola na dane do faktury.
  • Geolokalizacja - umożliwiono konfigurowanie współrzędnych geograficznych dla adresu punktu odbioru osobistego. Informacje geolokalizacyjne można wprowadzić w oknie edycji punktu odbioru osobistego, w polach Szerokość geograficzna i Długość geograficzna. Mogą być one wykorzystywane w celu określenia najbliższego punktu odbioru towaru dla użytkowników, którzy zezwolą na udostępnienie ich lokalizacji. Istnieje możliwość pobrania położenia geograficznego klienta sklepu oraz skonfigurowania sposobu, w jaki mają pokazywać się najbliższe względem lokalizacji klienta punkty odbioru osobistego.Jeśli klient wybierze tę opcję i wyrazi zgodę na udostępnienie informacji o swoim położeniu, liczba punktów odbioru osobistego zostanie zawężona według określonych kryteriów. Możliwe jest wymuszenie wyboru preferowanego punktu odbioru od razu po wejściu przez klienta na stronę sklepu.
  • Wielokoszykowość - korzystanie klientów z wielu koszyków. Dzięki temu można kompletować zamówienia równolegle w kilku wersjach bez konieczności finalizowania sprzedaży albo usuwania niepotrzebnych pozycji z koszyka. W ten sposób można porównać chociażby rabaty, które użytkownik otrzyma po złożeniu zamówienia w danym wariancie. W każdej chwili klient może przełączyć się na inny koszyk, aby dodać do niego produkt, podejrzeć jego zawartość lub usunąć go. Koszyk usuwany jest za pomocą przycisku Wyczyść koszyk. Koszyk można usunąć także po wybraniu opcji Zmień koszyk, następnie Usuń koszyk. Z rozwijanej listy należy wtedy wybrać koszyk do usunięcia i zatwierdzić. Aby usunąć bieżący koszyk, trzeba najpierw przełączyć się na inny.
  • Eksport listy użytkowników do pliku csv lub xlsx.
  • Możliwość dodawania załączników podczas składania zamówienia np. listu przewozowego dla przewoźnika.
  • Funkcjonalności umożliwiające spełnienie wymagań określonych przez dyrektywę Omnibus w zakresie prezentacji cen produktów. W przypadku, gdy cena produktu jest obniżona, system prezentuje informację o Najniższej cenie z 30 dni przed aktualną obniżką. Oprócz najniższej ceny system wyświetla również informację o różnicy procentowej (in plus / in minus) najniższej ceny w stosunku do ceny aktualnej. Jeśli to bieżąca cena jest najniższą, to właśnie ona będzie wyświetlana w tym miejscu z wartością procentową 0. Informacje te są jawnie wyświetlane przy cenie na karcie produktu, natomiast na stronach z listami produktów informacja ta jest dostępna po kliknięciu w wartość procentową rabatu wyświetlaną przy cenie produktu. Informacja o najniższej cenie jest pobierana z historii zmian ceny produktu, która również w tej wersji została wprowadzona, a która dostępna jest w Panelu Administracyjnym, na karcie produktu, w zakładce Historia cen. Historia cen produktów tworzona jest w sposób automatyczny i uwzględnia zmiany cen wynikające z ceny podstawowej i cenników, a także ofert promocyjnych i rabatów produktowych — jednakże w przypadku tych dwóch ostatnich decyzja, czy ceny z nich wynikające mają być uwzględniane w historii cen, należy do Operatora. Dzięki temu istnieje możliwość wyłączania z historii cen tych akcji promocyjnych, które z definicji nie podlegają pod dyrektywę Omnibus (np. rabat indywidualny dla konkretnego konsumenta na podstawie unikalnego kuponu rabatowego, oferta typu "zestaw", etc.). UWAGA!!! Ustawienie dotyczące tego, czy określona oferta dedykowana lub rabat produktowy mają być uwzględniane w historii cen Omnibus, jest domyślnie WYŁĄCZONE. Prosimy o weryfikację aktualnych ofert dedykowanych i rabatów produktowych pod kątem tego, czy podlegają one pod dyrektywę Omnibus — dla takich przypadków należy włączyć opcję "Uwzględniaj w historii cen".
  • Baza towarów: 100000.

Personalizacja obsługi kontrahentów

  • Użytkownik dla swoich pracowników może tworzyć konta operatorów B2B, poprzez które mogą logować się do kokpitu administracyjnego i zarządzać procesem składania zamówień. Oprócz operatorów możemy tworzyć też opiekunów klienta. Rola opiekuna nie jest ściśle powiązana z operatorem, ale operator również może ją pełnić. Podczas konfiguracji można dodać zdjęcie opiekuna oraz powiązać go z oddziałem kontrahenta.
  • Przesłane faktury z programu WAPRO MAG są dostępne w kokpicie operatora platformy WAPRO B2B. Dokumenty te mogą być pobierane jako pliki PDF, dzięki temu skracamy czas oczekiwania na otrzymanie dokumentu handlowego od kontrahenta. Pozwala to dokonać optymalizacji procesów księgowych w firmie lub przejść w tryb rozliczeń poprzez e-fakturę.
  • Program WAPRO B2B wykonuje integrację cenników indywidualnych wynikających z polityki handlowej zdefiniowanej w programie WAPRO MAG. Pełna integracja cen indywidualnych uelastycznia proces współpracy między firmami. Pozwala na zachowanie spójnej polityki cenowej we wszystkich kanałach sprzedaży z jakich może korzystać nasz partner handlowy, dodatkowo właściciel firmy ma pełną kontrolę nad ustalaniem cen dla partnerów handlowych.
  • Moduł ofert pozwala przygotować dedykowane oferty dla kontrahentów, które mogą być ograniczone ilościowo, dzięki czemu możemy tworzyć promocje na wybrane ilości naszego asortymentu. Oferta indywidualna pozwala ograniczyć widoczność wybranych grup towarów tylko dla wybranych kontrahentów.
  • Sterowanie polityką cenową - sterowanie naliczaniem rabatów wewnętrznych w kontekście ofert, aby uniknąć sytuacji niezamierzonego sumowania wszystkich aktywnych upustów cenowych. Dostępna jest strategia naliczania rabatu dla produktów oraz strategia naliczania rabatu dla zamówień. Operator ma możliwość ustawienia trzech rodzajów zależności ofert i rabatów: ignorowanie rabatów, rabatowanie wszystkich pozycji, rabatowanie pozycji bez cen ofertowych.
  • Kontrahenci korzystający z platformy mogą na bieżąco, w kokpicie administracyjnym, kontrolować stan swoich wzajemnych rozliczeń. Dane przesyłane są z programu WAPRO MAG, więc gdy w tym programie nastąpi rozliczenie rozrachunku, kontrahent zobaczy zmianę salda na platformie.
  • Moduł miękkiej windykacji – powiadomienia mailowe, które mogą być wysyłane do kontrahentów, informujące o zbliżającym się lub przekroczonym terminie płatności. Powiadomienia parametryzowane są w kokpicie administracyjnym.
  • WAPRO B2B pobiera z programu WAPRO MAG informacje o limitach kupieckich kontrahenta. Dzięki temu operator sklepu B2B podczas składania zamówienia informowany jest o tym, że limit kupiecki został przekroczony i powinny zostać uregulowane zaległości finansowe. Funkcjonalność ta pozwala na lepszą kontrolę finansów firmy, ponieważ na bieżąco jesteśmy informowani o zaległościach.

Ergonomia

  • Obsługa RWD (Responsive Web Design) z wykorzystaniem frameworku Bootstrap. Dzięki tej funkcjonalności platforma jest prawidłowo wyświetlana na różnych typach urządzeń – komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach, smartfonach itp.. Niezależnie jakie jest to urządzenie otrzymujemy spójny, atrakcyjny wygląd. Dodatkowo responsywność pozwala na lepsze pozycjonowanie platformy w wyszukiwarce Google. Użytkownik otrzymuje zestaw gotowych skórek RWD do wykorzystania. Od 1 lutego 2019 roku firma Asseco zakończyła wsparcie dla skórek niedziałających w trybie RWD.
  • W WAPRO B2B można stworzyć  dowolną ilość kategorii w dowolnej hierarchii drzewiastej. Jeden produkt może przynależeć do wielu kategorii co zapewnia jeszcze większą elastyczność przy tworzeniu oferty cenowej.  Możliwe jest również tworzenie stron kategorii oraz podkategorii z opisem i grafiką. 
  • Pobieranie kursów walut z NBP do sklepu.
  • Funkcja autopodpowiadania fraz w wyszukiwarce tekstowej. Funkcje wyszukiwania pełnotekstowego i wielofrazowego, obsługa pomyłek we wpisanych frazach i wyszukiwanie po wielu polach związanych z produktem, takich jak nazwa, opis, indeks katalogowy czy wszystkie atrybuty – dzięki tym funkcjonalnościom klienci łatwo znajdą to czego szukają.
  • Galerie zdjęć w kilku stylach.
  • Łatwe i szybkie konfigurowanie paneli informacyjnych na platformie.

Strona wizualna i zarządzanie sklepem

  • Gotowy zestaw schematów wyglądu – baz do tworzenia indywidualnej szaty graficznej. Już na starcie otrzymujemy kilkadziesiąt skórek systemowych, które możemy wykorzystać bez zmian lub potraktować jako bazę do stworzenia własnej.
  • Dla bardziej wymagających i zaawansowanych użytkowników istnieje dodatkowa opcja definiowania własnego arkusza stylów CSS.
  • Możliwość wgrania własnej skórki RWD (responsywne strony dostosowane do różnych rodzajów urządzeń) poprzez źródła SASS.
  • Możliwość użycia skórki bez styli CSS do zastosowania kompletu własnych styli CSS.
  • Możliwość włączania/ukrywania poszczególnych wstawek w wybranych widokach (desktop/mobilny).
  • Możliwość szyfrowania własnej domeny za pomocą darmowego certyfikatu Let’s Encrypt. W przypadku braku własnego certyfikatu, zakupionego dla swojej domeny, dzięki nowej usłudze, można skorzystać z automatycznego uruchomienia szyfrowania ruchu dla swojego sklepu.
  • Strony sklepów oparte na platformie WAPRO B2B, zostały zaprojektowane tak by były przyjazne dla wyszukiwarek w procesie SEO. Oznacza to że dzięki SEO osiągniesz wysoką pozycję w wynikach wyszukiwarki po słowach kluczowych, a przez to sklep internetowy będzie dobrze widoczny dla potencjalnych nabywców.
  • Przejrzysty i prosty w obsłudze System Zarządzania Treścią (CMS) pozwala samodzielnie i w prosty sposób uzupełniać oraz modyfikować opisy na platformie. Dzięki tej funkcjonalności poszerzenie witryny czy redagowanie treści nie stanowi żadnego problemu.
  • Personalizowane szablony wiadomości e-mail.
  • Wbudowany moduł biuletynu informacyjnego dla klientów. Szablon formularza zapisu do newslettera. Szablon ten można skopiować i wkleić w oknie
    Treść. W sklepie zostanie wówczas utworzony formularz umożliwiający wprowadzenie adresu e-mail oraz przycisk Zapisz umożliwiający klientom zapis do newslettera. Formularz ten uwzględnia także zgody ze słownika zgód, które są przypisane do akcji związanej z zapisem do newslettera. Dzięki tej metodzie można zaimplementować funkcję zapisu do newslettera w dowolnym miejscu strony sklepu.
  • Prezentowanie w sklepie aktualnej oferty promocyjnej w formie interaktywnej gazetki. Kupujący mogą przeglądać gazetkę online i bezpośrednio z niej dodawać produkty do zamówienia lub pobrać ją w formie pliku PDF.
  • Możliwość uruchomienia usługi do komunikacji pomiędzy kupującym a sprzedającym. Jest to nowy moduł Zgłoszenia, który pozwala Użytkownikom na zgłaszanie uwag, sugestii, reklamacji itp. z poziomu Sklepu i w odniesieniu do konkretnych zamówień/faktur, a Operatorom na ich wygodną obsługę w jednym miejscu. Dzięki możliwości konfiguracji m.in. kategorii, typów czy atrybutów zgłoszeń moduł można dopasować do indywidualnych potrzeb. A możliwość przypisywania opiekunów do typów zgłoszeń czy automatycznego wysyłania powiadomień o zmianie statusu, czy komentarzach usprawnia proces.
  • Domyślna maksymalna szerokość kontenera sklepów to 1350px. Dzięki temu zyskujemy więcej miejsca poziomego na prezentację oferty i treści w sklepach.

Analizy

  • Analiza "Ostatnio oglądane".
  • Analiza typu cross selling.

Rozwiązania wsparcia marketingu i sprzedaży

  • Integracja z Google Analytics pozwala sprawdzić jakie produkty partnerzy biznesowi na platformie oglądają najczęściej, sprawdzić czy korzystają z systemu logowania na platformie, sprawdzić jak zachowują się podczas zakupów w sklepie oraz daje dostęp do wielu innych podobnych statystyk.
  • Integracja z Paczkomatami InPost umożliwia nadawanie i odbieranie paczek 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Dzięki temu partnerzy biznesowi Państwa platformy będą mogli odbierać przesyłki w dogodnym dla siebie miejscu i czasie.  

Integracja z portalami płatności internetowych

  • Integracja z portalami płatności to funkcja umożliwiająca Państwa klientom korzystanie z wygodnej formy płatności internetowych. Wystarczy podpisać umowę z serwisem, aby płatność on-line stała się częścią Państwa platformy. Funkcjonalność ta znacznie przyspieszy proces zakupowy, a Państwo i Państwa klienci będziecie na bieżąco informowani o statusie zamówień. Integracja dotyczy serwisów płatności:
    - DotPay
    - PayU
    - PayPal
    - Przelewy24
    - Transferuj
    - Bluemedia
    - imoje (bank ING)
    - PayPo