WAPRO TPT - Płatna Pomoc Telefoniczna na okres 360 dni

2 458,77 zł
Brutto

Usługa Płatnej Pomocy Telefonicznej umożliwia priorytetowy dostęp do konsultacji telefonicznych posiadaczom aktualnej wersji programu, którzy wykupią abonament. Jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich programów Asseco WAPRO w aktualnie obowiązującej wersji w jednej firmie. Wykupienie abonamentu TPT zapewnia priorytetowe traktowanie zgłoszenia. Wraz z abonamentem WAPRO TPT otrzymują Państwo konsultacje zdalne - specjalista WAPRO będzie mógł się połączyć zdalnie z Państwa komputerem i przeprowadzić instruktaż lub dokonać naprawy/pomocy serwisowej.

Ilość

Korzystanie z usługi płatnej pomocy telefonicznej jest możliwe już od razu po wykupieniu usługi i otrzymaniu certyfikatu. Posiadając wykupioną usługę WAPRO TPT z Działem Serwisu skontaktujemy się pod numerem: 22 702 89 89.

Przypominamy że z bezpłatnej pomocy telefonicznej mogą korzystać:

  • użytkownicy usługi oprogramowania w chmurze - WAPRO ONLINE, tylko w zakresie aplikacji udostępnionych w tej usłudze;
  • użytkownicy WAPRO B2B / WAPRO B2C - mogą oni również korzystać z takiej pomocy dla wszystkich innych posiadanych programów Asseco WAPRO w aktualnie obowiązującej wersji;
  • posiadacze nowej płatnej wersji oprogramowania Asseco WAPRO przez okres 30 dni od daty aktywacji tej wersji.

Zobacz także