WAPRO TPT - Płatna Pomoc Telefoniczna na okres 360 dni
Usługa Płatnej Pomocy Telefonicznej umożliwia priorytetowy dostęp do konsultacji telefonicznych posiadaczom aktualnej wersji programu, którzy wykupią abonament. Jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich programów Asseco WAPRO w aktualnie obowiązującej wersji w jednej firmie. Wykupienie abonamentu TPT zapewnia priorytetowe traktowanie zgłoszenia. Wraz z abonamentem WAPRO TPT otrzymują Państwo konsultacje zdalne - specjalista WAPRO będzie mógł się połączyć zdalnie z Państwa komputerem i przeprowadzić instruktaż lub dokonać naprawy/pomocy serwisowej.
Korzystanie z usługi płatnej pomocy telefonicznej jest możliwe już od razu po wykupieniu usługi i otrzymaniu certyfikatu. Posiadając wykupioną usługę WAPRO TPT z Działem Serwisu skontaktujemy się pod numerem: 22 702 89 89.
Przypominamy że z bezpłatnej pomocy telefonicznej mogą korzystać:
- użytkownicy usługi oprogramowania w chmurze - WAPRO ONLINE, tylko w zakresie aplikacji udostępnionych w tej usłudze;
- użytkownicy WAPRO B2B / WAPRO B2C - mogą oni również korzystać z takiej pomocy dla wszystkich innych posiadanych programów Asseco WAPRO w aktualnie obowiązującej wersji;
- posiadacze nowej płatnej wersji oprogramowania Asseco WAPRO przez okres 30 dni od daty aktywacji tej wersji.