Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)

Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)

Od 1 października 2019 producent - firma Asseco zmienia zasady korzystania ze wsparcia technicznego dla klientów posiadających oprogramowanie WAPRO ERP. Aby utrzymać wzrost jakości usług oraz by zapewnić wysoką dostępność wsparcia technicznego zostaje wprowadzona nowa usługa „Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)”, która umożliwi dostęp do konsultacji telefonicznych.

Od przyszłego miesiąca pomoc techniczna dostępna będzie w następujących wariantach:

1. Bezpłatna elektroniczna pomoc techniczna dla użytkowników aktualnej wersji programu

a) Pomoc mailowa.
b) Obsługa poprzez Internetowy System Zgłoszeń (IHD) umożliwiającego podgląd i rejestrację zleceń w trybie 24h: https://www.wapro.pl/wapro/IHD .

2. Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)

Z bezpłatnej pomocy telefonicznej mogą skorzystać:

  • Posiadacze nowej płatnej wersji oprogramowania, ale tylko przez 30 dni od daty jej aktywacji.
  • Użytkownicy usługi WAPRO ONLINE.
  • Użytkownicy WAPRO B2B/WAPRO B2C – również dla innych posiadanych przez nich programów.

3. Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)

Dostępna po wykupieniu abonamentu TPT. Koszt zakupu kształtuje się następująco:

  • Abonament 30 - 129,00 złotych netto (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach).
  • Abonament 360 - 1299,00 złotych netto (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach).

Klienci którzy zakupili nową licencje programu w okresie od 1 marca 2019 do 10 września 2019 otrzymają bezpłatnie abonament 360.

W ramach usługi TPT obsługiwane są tylko aktualne wersje programu.

Jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich aktualnych programów w jednej firmie.

Abonamentu TPT nie można przekazać lub udostępnić w żadnej formie.