WAPRO MOBILE 365 BIZNES - Mobilny handlowiec - licencja na okres 365 dni
Program objęty promocją 35% zniżki na pierwszy zakup oprogramowania Wapro. Kod promocyjny WFMAG25% należy wpisać na etapie realizacji zakupu. Regulamin promocji.
Instalacja: Jednostanowiskowa lub wielostanowiskowa. Koszt zakupu każdego kolejnego stanowiska programu to 1105,77 zł brutto. Koszt zakupu kolejnego stanowiska do konsoli zarządzającej to 195,57 zł brutto.
- Instalacja
- Jednostanowiskowa lub wielostanowiskowa. Koszt zakupu każdego kolejnego stanowiska programu to 1105,77 zł brutto. Koszt zakupu kolejnego stanowiska do konsoli zarządzającej to 195,57 zł brutto.
Program WAPRO MOBILE to aplikacja dla przedstawicieli handlowych w terenie, pozwalająca na dostęp do bazy programu WAPRO MAG znajdującej się w siedzibie firmy z urządzeń przenośnych wyposażonych w system operacyjny Android, dzięki czemu pracownik przebywający poza siedzibą firmy może np. przyjąć lub zrealizować zamówienie, wystawić dokument handlowy lub magazynowy, czy skontrolować zaległości danego kontrahenta. Ułatwia również pracę osobom zarządzającym, umożliwiając im lepszy nadzór nad pracownikami dzięki np. analizie realnego czasu wykonania wizyty, czy rejestracji licznika pojazdu. Program sprawdza się również w automatyzacji obiegu dokumentów podczas pracy kierowców, magazynierów oraz punktów sprzedaży detalicznej, oddalonych od centrali firmy. Wymiana danych między aplikacją WAPRO MOBILE a programem WAPRO MAG może odbywać się w dowolnym czasie gdy tylko mamy połączenie z internetem lub dostęp do sieci firmowej. Podczas replikacji wysyłane są tylko te dane które zmieniły się w stosunku do danych zapisanych w bazie centralnej. Zmniejsza to ilość wysyłanych danych i przyspiesza szybkość transmisji.
Program WAPRO MOBILE składa się z czterech elementów:
- Konsola zarządzająca - tworzy na tym samym serwerze SQL własną bazę danych, która pełni rolę bazy pośredniczącej między programami WAPRO MAG a WAPRO MOBILE. Konsola zarządzająca nadaje uprawnienia pracownikom mobilnym, decyduje o sposobie numeracji dokumentów mobilnych, tworzy plany wizyt, kontroluje pracę handlowców. Tu możemy przeglądać dokumenty wysyłane z aplikacji mobilnej oraz te pobrane z programu WAPRO MAG.
- Konfigurator integracji - umożliwia wymianę danych między bazami (centralną i mobilną) oraz ustawia czasy automatycznej integracji danych.
- Konfigurator synchronizacji (replikacji) Android SQLite – służy do synchronizacji (replikacji) danych z urządzeniem mobilnym. Usługi powinny być zainstalowane na komputerze ze stałym, publicznym adresem IP dostępnym z sieci internet lub zmiennym numerem IP identyfikowanym nazwą przez usługę dyndns.
- Aplikacja mobilna na tablet lub smartfon z systemem Android – pozwala generować dokumenty handlowe, magazynowe i finansowe, a następnie wysyłać je do bazy danych skąd następnie trafiają do bazy programu WAPRO MAG. Możliwe jest dodawanie nowych lub edycja istniejących kontrahentów. Natomiast artykuły pobierane są z bazy centralnej bez możliwości ich dodawania lub edycji.
Współpraca z innymi programami
Program WAPRO MOBILE jest w pełni zintegrowany z programem WAPRO MAG z którego pobiera dane. Współpracuje tylko z wariantami BIZNES, PRESTIŻ oraz PRESTIŻ PLUS programu WAPRO MAG w aktualnej wersji. Współpracuje również z programem WAPRO ANALIZY. Jeśli posiadają Państwo program WAPRO MAG we wcześniejszej wersji niż aktualnie obowiązująca (do 30 września jest to wersja 8.8x.x), muszą Państwo go zaktualizować.
Funkcjonalności programu WAPRO MOBILE
Ogólne
- Program WAPRO MOBILE pozwala na obsługę nieograniczonej liczby magazynów, kas oraz firm(w tym przypadku w konsoli zarządzającej musimy przypisać firmę do konkretnego urządzenia).
- Możliwość pobieranie pełnej listy cenników i siatek rabatowych z systemu WAPRO Mag.
- Telefon bezpośrednio z aplikacji.
- E-Mail bezpośrednio z aplikacji lub przekazany do programu pocztowego.
- Archiwizacja bazy danych lokalna.
- Archiwizacja bazy danych replikacyjna - zabezpieczenie danych przed utratą urządzenia.
- Logowanie użytkownika unikalnym hasłem.
- Aplikacja objęta systemem zabezpieczeń licencyjnych.
- Automatyczna replikacja urządzeń to możliwość samodzielnej wymiany danych przez urządzenia mobilne z systemem centralnym.Użytkownik nie musi samodzielnie ponawiać replikacji by wysłać, zabezpieczyć lub zaktualizować dane, wykona to za niego automat pracujący w tle aplikacji mobilnej. Komunikat poinformuje również o przebiegu operacji w pasku powiadomień systemu, a w przypadku problemów z dostępnością serwera zasygnalizuje o wystąpieniu błędu w połączeniu. Funkcjonalność bazuje na parametrach konfigurujących, tryb automatyczny jest aktywowany parametrem 80 oraz dostosowany częstotliwością parametru 81. Zalecane jest wykorzystanie tego mechanizmu wraz z dopasowaniem interwału do ilości urządzeń oraz wydajności serwerów. Zbyt częste wykonywanie replikacji wpływa zarówno na wydajność serwera, jak i większe zużycie baterii na urządzeniu mobilnym. Dostępność funkcji dla urządzeń od wersji systemu Android 9.
- Automatyczna integracja po replikacji. Funkcjonalność pozwala na wykonanie integracji z systemem centralnym bezpośrednio po przeprowadzonej replikacji. Mechanizm wyzwala przesłanie danych pomiędzy Konsolą zarządzającą a systemem centralnym, przyspieszając obieg informacji. Zastosowanie funkcji to instalacje magazynowe do pięciu stanowisk w równoczesnej pracy. Dla większych instalacji, a szczególnie instalacji kilkudziesięciu stanowisk, zlecany jest tryb skonfigurowany domyślnie oraz zwiększenie interwałów działania synchronizacji.
Magazyny
- Nieograniczona liczba magazynów.
- Kontrola stanów magazynowych.
- Weryfikacja stanów magazynowych w innych magazynach.
- Podgląd całej kartoteki asortymentowej bez zmiany magazynu.
- Przesunięcie międzymagazynowe.
Dokumenty
- Program WAPRO MOBILE pozwala na wystawianie:
- faktur VAT,
- faktur PRO FORMA,
- paragonów,
- dokumentów magazynowych: WZ (Wydanie Zewnętrzne) i SU (Sprzedaż Usług) oraz PZ (Przyjęcie Zewnętrzne),
- dokumentów kasowych KP (Kasa Przyjmie) i KW (Kasa Wyda),
- zamówień: do dostawców oraz do odbiorców, w tym zamówień walutowych. - Możliwość fiskalizacji paragonów. Parametr: Fiskalizuj paragon automatycznie po zapisie dostępny po wybraniu w konfiguracji drukarki Posnet ułatwia pracę na stanowiskach mobilnych realizujących zadania szybkiej sprzedaży detalicznej, inaczej POS (point of sale).
- Możliwość wyszukania kontrahenta po numerze NIP podczas dodawania paragonu oraz umieszczenie numeru NIP na paragonie w przypadku braku kontrahenta w bazie. Kontrahent w takim wypadku zostaje zapisany z automatycznie wygenerowanym numerem ID. NIP jest drukowany na paragonie z możliwością przyszłej realizacji na fakturę.
- Realizacja wielu dokumentów magazynowych na jeden dokument handlowy.
- Wysyłanie dokumentów mailem.
- Możliwość dostępu do ceny zakupu i automatyczne wyliczanie zysku na zamówieniach. W konsoli zarządzającej możemy ustawić za pomocą parametrów np. blokadę wystawiania dokumentów z pozycjami poniżej ceny zakupu, blokadę możliwość modyfikacji ceny na dokumencie, blokadę zwiększenia rabatu powyżej domyślnego rabatu kontrahenta lub przekroczeniu minimalnej marży określonej w artykule.
- Powielanie dokumentu wraz z zastosowanymi warunkami handlowymi.
- Statusy dokumentów (poprawny, błędny, oczekujący, nowy).
- Numerację dokumentów handlowych możemy ustawić na automatyczną lub ręczną. W firmach wielomagazynowych lub posiadających wiele kas dodatkowo możemy ustawić numerację na: zależną (dla każdego magazynu lub kasy będzie indywidualny początek numeracji) lub niezależną (dokumenty będą otrzymywać kolejne numery niezależnie od tego z jakiego magazynu lub kasy (dokumenty finansowe) zostały wystawione). Istnieje możliwość ustawienia szablonu numeru dokumentu. Można ustawić trzy okresy numeracji: ciągły (cały szablon numeru musi zdefiniować użytkownik, a licznik nie będzie zerowany aż do rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego), roczny (do szablonu numeru jest dodawany rok wystawienia, a licznik jest zerowany po upływie każdego roku rozliczeniowego), miesięczny (do szablonu numeru dodawany jest miesiąc i rok wystawienia, a licznik będzie zerowany po upływie każdego miesiąca). Trzeba pamiętać aby numeracja była różna od tej w programie WAPRO MAG, ponieważ jeśli dokument w WAPRO MOBILE będzie miał ten sam numer jak dokument w programie WAPRO MAG to zostanie zwrócony do programu mobilnego ze statusem błędnym.
- Miejsce wystawienia może być pobierane z lokalizacji kontrahenta lub firmy.
- Pełna informacja o dokumentach błędnych.
- Możliwość definiowania ewidencji Netto/Brutto dla dokumentów.
- Pobieranie towaru na dokument bezpośrednio z innego magazynu na dokument handlowy.
- Możliwość łączenia w jednym dokumencie handlowym, dokumentów magazynowych z różnych magazynów.
- Realizacja zamówień na fakturę.
- Nieograniczona ilość statusów realizacji zamówień.
- Przesłanie informacji zwrotnej z systemu centralnego do wystawionego zamówienia, zawierającej numer przesyłki, operatora i linka do strony weryfikacji dostawcy. Informacja trafia do nagłówka wysłanego zamówienia. Po kliknięciu w link na urządzeniu nastąpi próba otworzenia strony z przypisanym numerem lub możliwości wpisanie ręcznego gdy strona nie posiada mechanizmu bezpośredniego przekazania.
- Stany zamówień i rezerwacji.
- Możliwość wystawiania ofert. Cechą szczególną ofert jest możliwość tworzenia wersji poprzez kopiowanie. Kopia posiada wszystkie cechy poprzedniego dokumentu, jest powiązana numerem głównym, ale ma różny numer wersji. Oferty mogą być realizowane na dokumenty handlowe lub zamówienia. Po replikacji przekazywane są do programu WAPRO MAG gdzie trafiają do bufora zamówień. Wydruk oferty możemy również wykonać na podstawie zamówienia.
Kontrahenci
- W aplikacji mobilnej dane kontrahentów pobierane są z bazy programu WAPRO MAG. Pracownicy posiadający odpowiednie uprawnienia mogą te dane edytować a także dodawać nowych kontrahentów, natomiast nie mają możliwości usunięcia kontrahenta z programu WAPRO MAG.
- Wraz z pobieraniem danych kontrahentów z bazy programu WAPRO MAG, pobierane są również kontakty danego kontrahenta.
- Podział kontrahentów na klasyfikacje.
- Podział kontrahentów na grupy cenowe – do każdej grupy cenowej przypisany jest domyślny rabat/narzut i preferowana cena.
- Cenniki indywidualne dla grup kontrahentów i wybranych kontrahentów.
- Sekcja blokad służy do zdefiniowania warunków kiedy program ma uniemożliwić sprzedaż klientowi towaru z powodu niewywiązania się klienta ze zobowiązań finansowych. Pole „Blokuj obrót magazynowy” nie jest edytowalne z poziomu urządzenia mobilnego, a jedynie jest uzupełniane przez dane przychodzące z centrali – jeśli jest zaznaczone można wystawić tylko dokumenty KP i KW zgodnie z uprawnieniami. Edytowalne są pola „Kredyt kupiecki” (kwota zaległości za towar, powyżej której klient zostanie zablokowany) oraz „Dni po terminie” (ilość dni, przez które klient powinien uregulować swoje należności licząc od dnia wystawienia dokumentu). Możemy wybrać jedną z opcji blokad: „Nie bloku”, „Blokuj”, „Blokuj dla przeterminowanych należności”, „Blokuj dla przeterminowanych należności powyżej limitu”, „Blokuj dla wszystkich należności powyżej limitu”, „Blokuj dla wszystkich należności powyżej limitu lub przeterminowanych”.
- Teksty ostrzeżenia przy wyborze kontrahenta.
- Pola dodatkowe kontrahentów umożliwiają wprowadzenie wartości tekstowych, liczbowych oraz dat w polach typu pole wpisywane lub pole oparte na słowniku. Uruchomienie oraz definicja pól dodatkowych odbywa się w programie WAPRO MAG. Wartości ustawiane w obu systemach są synchronizowane w obu kierunkach, w trakcie replikacji trafiają na urządzenia umożliwiając ich dalszą edycję. Każdy typ pola umożliwia wprowadzenie wartości na urządzeniu mobilnym zgodnie z jego definicją. Umożliwia również wybór ze słownika lub skorzystania z kalendarza i zapisania daty.
- Możliwość automatycznego dodania lub aktualizacji danych kontrahenta na urządzeniu mobilnym na podstawie podanego numeru NIP kontrahenta. Korzystając z integracji z bazą GUS, możemy pozyskać najnowsze informacje dotyczące firm, takie jak nazwa, adres, REGON, status czy datę rozpoczęcia i zakończenia działalności.
- Pełna wymiana danych adresów dostaw kontrahentów z WAPRO MAG oraz możliwość tworzenia i edycji nowych miejsc dostawy na urządzeniu mobilnym. Wybór jak i dodanie nowego adresu dostawy możemy dokonać na nowo tworzonych dokumentach rozchodowych. Pełna obsługa operacji związanych z miejscem dostawy jest możliwa również po stronie Konsoli zarządzającej w kartotece kontrahenta. W przypadku posiadania wielu lokalizacji dostaw, zachowanie adresów jak również domyślnej lokalizacji oraz ich wyboru na dokument znacznie przyspiesza pracę z zamówieniami i eliminuje pomyłki.
Produkty
- Produkty w całości pobierane są z kartoteki artykułów programu WAPRO MAG. Nie ma możliwości edycji tych danych, usuwania lub dodawania nowych.
- Lista kategorii produktów.
- Nieograniczona ilość cen dla danego produktu.
- Wykorzystanie list zaznaczonych artykułów do dokładnego określenia asortymentów dostępnych w systemie mobilnym.
- Definiowanie tekstu ostrzeżenia przy wyborze towaru na dokument np. o krótkim terminie ważności.
- Kolorowanie artykułów w zakresie dostępności stanów magazynowych min/max.
- Do systemu mobilnego możemy przesłać zdjęcia produktów tylko umieszczone w bazie programu WAPRO MAG. W centralnej kartotece produktów możemy podglądać przesłane z systemu centralnego zdjęcia. System mobilny obsługuje zdjęcia typu .jpg, .jpeg, .png oraz .bmp.
- Możliwość linkowania zdjęć do asortymentu.
Rozrachunki
- Kontrola zaległości kontrahentów wraz ze szczegółami zaległych, nierozliczonych dokumentów.
- Rozliczanie wielu rozrachunków jednym dokumentem finansowym.
- Windykacja należności.
- Proste filtrowanie rozrachunków przeterminowanych.
- Informacja o przeterminowanych lub nierozliczonych rozrachunkach w liście kontrahentów.
Organizacja pracy handlowca
- Program WAPRO MOBILE pozwala na pełną kontrolę pracy handlowca:
- Trasówki - trasy wizyt handlowca mogą być planowane w centrali, a następnie rozliczane z ilości wykonania. Istnieje też możliwość samodzielnego planowania wizyt przez handlowca, a później mamy możliwość rozliczania wyników jego pracy. Oba systemy można połączyć planując zadania dla handlowca w centrali i wymagając aby samodzielnie zaplanowane trasówki zostały zaakceptowane przez przełożonego. Planować trasy możemy też za pośrednictwem mapy.
- Kilometrówki - w programie mamy możliwość rejestracji i analizy ilości przejechanych kilometrów na podstawie wprowadzanego stanu licznika podczas otwarcia i zamknięcia dnia przez handlowca.
- Przegląd wizyt - umożliwia weryfikowanie aktywności skuteczności poszczególnych pracowników mobilnych. Lista wizyt zawiera informacje dotyczące godziny planowanej wizyty, godziny jej faktycznego rozpoczęcia i zakończenia, dane odnośnie wizytowanego klienta, ilości wystawionych dokumentów oraz ich sumy netto i brutto.
- Geolokalizacja - przeprowadzane pomiary pozycji GPS podczas wykonanej wizyty są automatycznie porównywane z parametrami zapisanymi w danych kontrahenta. Wyniki weryfikacji oraz współrzędne geograficzne są widoczne w szczegółach wizyty. Dodatkową weryfikację możemy przeprowadzić z wykorzystaniem mapy, prezentując planowane i odwiedzone punkty wizyt na mapie.
- Rejestr replikacji - informuje m.in. o dacie replikacji, czasie trwania jej poszczególnych etapów, starcie, zakończeniu, rodzaju połączenia oraz informacji o urządzeniu mobilnym które się replikuje. Każda replikacja posiada oznaczenia odnośnie typu replikacji (replikacja całościowa, replikacja z urządzenia na serwer, replikacja z serwera na urządzenie). Do dyspozycji mamy też okno prezentujące dane dotyczące ostatniej udanej replikacji każdego z pracowników mobilnych. W tym miejscu można również sprawdzić, na jakiej wersji aplikacji mobilnej pracują nasi pracownicy.
- Planowanie zastępstw w przypadku nieobecności.
Targetowanie - planowanie sprzedaży
- Funkcjonalność targetowania umożliwia wprowadzenie planu sprzedażowego, celów do realizacji wizyt lub działań merchandisingowych w dowolnym zakresie czasowym oraz przy wskazaniu oczekiwanych wartości. W celu umożliwienia skutecznej realizacji targetów sprzedażowych warto, aby pracownicy terenowi rozłożyli główny cel na kilka mniejszych, które będą osiągane w sposób systematyczny. Weryfikacja targetów w niewielkich okresach, pozwala również na interwencję w przypadku znacznych odchyleń od realizacji celu finalnego.
- Do właściwego ustalenia targetów niezbędne jest precyzyjne sklasyfikowanie kontrahentów, by przedstawiciele handlowi mogli zidentyfikować tych klientów którzy mają najwyższy potencjał i właśnie do nich skierować odpowiednio zintensyfikowane działania sprzedażowe w odpowiednim momencie. Właściwie dobrany target do potencjału klienta umożliwi optymalne wykorzystanie możliwości handlowca, a także potencjału sprzedażowego klientów w sposób równomierny w całym okresie targetowania. Pozwoli także sprzedaży uniknąć zjawiska realizacji pozostałych celów w ostatnich dniach okresu rozliczeniowego.
- Tworzenie definicji targetów jest oparte na trzech krokach, tak aby w łatwy sposób można było skopiować wybrany element i wykorzystać go do definicji innego działania czy zakresu. Rozbicie definicji na trzy warstwy odciąża również bazę danych w przechowywaniu tych samych elementów i zwiększa jej wydajność. W pierwszym kroku ustalamy typ danych i możemy się tu posłużyć: kartoteką kontrahentów, klasyfikacją, wskazanymi produktami, kategorią lub typem dokumentu. Wybrane elementy określą cel działań naszych handlowców. W kolejnym kroku ustalamy działanie do wybranych typów danych i mogą to być ilości produktów, wartości netto lub brutto, liczba dokumentów, ilość wizyt lub liczba ankiet. Do tak zdefiniowanych działań dodajemy w ostatnim kroku wartości targetu, zakresy dat w których będzie on aktywny oraz przypisujemy użytkowników.
- Targety są dostępne na urządzeniu zaraz po replikacji użytkownika mobilnego pod ikoną "Raporty" w głównym ekranie aplikacji. Każda replikacja wykonuje również przeliczenie zdefiniowanych targetów z uwzględnieniem nowo powstałych danych. Dlatego czasy replikacji mogą się wydłużyć, gdy zdefiniujemy większe zakresy danych, co należy uwzględnić podczas projektowania targetów.
- Przy równomiernym wyznaczaniu targetów handlowcom, system pozwoli ocenić ich efektywność na podstawie realizacji celów. Może również stanowić element systemu premiowego. Dzięki jasno określonym celom oraz ich realizacji, możemy maksymalnie zmotywować pracowników do zwiększenia zaangażowania i osiągania maksymalnych wyników.
Kalendarz
- Moduł kalendarza służy do planowania oraz rozpoczynania wizyt. Wizyta to domyślny rodzaj typu zadania. Domyślne typy zadań możemy dowolnie modyfikować lub rozszerzać o nowe za pomocą słownika dostępnego w konsoli zarządzającej. Każdy typ zadania oznaczony jest oddzielną ikonką.
- W kalendarzu dostępne są cztery zakresy czasu. Pierwszy to lista zadań (wizyt) w formie planu dnia, w którym widzimy kolejno zaplanowane zadania waz ze szczegółami planowanych godzin wykonania. Drugi zakres to konkretny dzień, trzeci to zakres tygodnia, a czwarty to przegląd wizyt w zakresie miesiąca - w tym ostatnim widoku wizyty są zgrupowane i po wybraniu wizyt z danego dnia możemy przejść do widoku dziennego. Zadania wykonane dodatkowo oznaczone są zielonym znacznikiem.
- Kopiowanie zadań, dni, zakresów.
- Zapisanie realnego czasu wykonania wizyty.
Narzędzia merchandisingu
- Moduł ankiet to narzędzie do zbierania informacji. Ankiety maja dwa zastosowania. Pierwsze, główne zastosowanie to informacja zebrana podczas wizyty u klienta, dotycząca produktów, eksponowania wystawki itp.. Ten typ ankiety jest dostępny dla handlowca na urządzeniu mobilnym w karcie kontrahenta podczas wykonywania wizyty. Drugie zastosowanie to zebranie informacji od pracowników (użytkowników aplikacji) na tematy istotne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa np. dotyczące spraw organizacyjnych. Ten typ ankiety dostępny jest w głównym menu aplikacji. Ankiety maja statusy określające gotowość do wysłania, wysłane lub niewypełnione. Ankiety mogą mieć określony czas obowiązywania, w którym będą wyświetlane na urządzeniu. Przy większej liczbie ankiet do dyspozycji mamy filtry, mechanizm sortowania i szybkie wyszukiwanie po nazwie.
Wydruki
- Drukowanie dokumentów zamówień, faktur, dokumentów magazynowych i kasowych, a także ofert i faktur PRO FORMA na drukarkach mobilnych.
- Drukować w programie WAPRO MOBILE możemy interfejsem WIFI, interfejsem Bluetooth, zewnętrzną aplikacja lub w chmurze.
- Wydruki mogą być graficzne, tekstowe lub do PDF.
- Nagłówek i stopka dokumentów na wydrukach mobilnych. Dla każdego wydruku możemy określić specyficzne parametry, które po ustawieniu są zapamiętywane dla kolejnych wydruków.
Raporty
- Dostępne w programie raporty to: analiza sprzedaży, marża - artykuł, marża kontrahent, najlepsi odbiorcy, najlepsze artykuły.
Dodatkowe narzędzia
- Konsola zarządzająca, pozwalająca na kontrolę pracy pracowników.
- Parametryzacja użytkownika.
- Uprawnienia użytkownika.
- Monitowanie przepływu dokumentów.
- Ręczne lub automatyczne przypisanie kontrahentów.
- Kreator konfiguracji.
- Konfigurator synchronizacji.
- Dystrybucja za pośrednictwem play.google.com.
PC/Windows
- Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x64
- 4 GB RAM
- Minimum 5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
- Karta graficzna XGA / XVGA (1024 * 768)
- Windows 8 lub nowszy (łącznie z edycjami serwerowymi),
- Microsoft SQL Server 2016 SP3 lub nowszy w darmowej edycji Express (wyłącznie na systemach 64 bit),
W przypadku większej liczby stanowisk, zalecamy dedykowany serwer z Microsoft SQL Server Standard lub Enterprise. Edycje te nie mają ograniczeń darmowego SQL Express tj. limitu na RAM 1GB i rozmiar bazy 10GB.
Urządzenie mobilne z systemem Android
- Smartfon lub tablet z systemem Android
- Procesor min. 1.4 GHz (czterordzeniowy)
- Pamięć RAM: 2GB
- Pamięć wbudowana: 500 MB dostępne dla aplikacji
- Parametr systemu: minimalna pamięć dla aplikacji – 256 MB
- Ekran min. 4.0 cala, rozdzielczość 480*800 lub proporcjonalnie większa
- System Android 6 lub wyższy.
Polecane urządzenia
Polecane urządzenia możemy zobaczyć na stronie: https://wapro.pl/erp/mobilny-handlowiec/wymagania-techniczne/
z możliwością zapisu do 3 zestawień